Aby móc realizować sprawnie zapisane w swoim statucie cele i założenia każda fundacja musi pozyskiwać odpowiednio efektywnie środki na swoją działalność. Bardzo często aby określić na ile skutecznie jesteśmy w stanie zdobywać te pieniądze wykonuje się badanie efektywności sponsoringowej i potem analizuje się uzyskane wyniki. Dla wielu fundacji i organizacji pożytku publicznego tego typu analiza może odpowiedzieć na podstawowe dla sukcesu ich działalności pytania. Musimy bowiem wiedzieć czy rzeczywiście stosunkowo łatwo pozyskujemy pieniądze na działalność i czy jesteśmy w stanie je w związku z tym efektywnie i z pożytkiem dla ogółu wydatkować. Jak przeprowadzić tego typu badanie efektywności sponsoringowej aby mieć możliwie jak najbardziej pełny obraz sytuacji? Powinniśmy do badań podejść z odpowiednim przygotowaniem. Należy bardzo dokładnie oszacować naszą wartość marketingową i sprawdzić gdzie jesteśmy wstanie najtaniej wykupić reklamę . Tylko wtedy taka akcja czy kampania promocyjna ma większy sens. Także dla ewentualnego sponsora czy fundatora może to okazać się niezwykle ważna w praktyce.
Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: